.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"رضايی، مهره كسی نيست"

قائم مقام حزب توسعه و عدالت گفت: محسن رضايي مهره كسي نيست و در زمين ديگران هم بازي نمي‌كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ، اميرعلي اميري، با رد اين موضوع كه رضايي كانديداي سايه اصولگرايان است، افزود: وي يك شخصيت مستقل و مدير است كه با توجه به توانمندي‌هاي شخصيتي خويش و برنامه‌اي كه براي توسعه و نجات اقتصاد كشور دارد، احساس وظيفه كرده و به ميدان انتخابات رياست جمهوري آمده است.

وي با تاكيد بر اينكه مديريت افراد فرمانبردار‏‌، كار مديران ضعيف است، افزود: رضايي در فرماندهي جنگ و مديريت دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام نشان داده كه مي‌تواند نيروهاي شاخص و در عين‌حال داراي افكار متفاوت را مديريت كند و علاوه بر آنكه مدير سخت‌ترين شرايط بوده‏، به تضارب آرا نيز معتقد است.

وي با رد حضور محسن رضايي در انتخابات براي سهم‌خواهي از حاكميت و تثبيت جايگاه مديريتي‌اش، اظهار داشت: جايگاه كنوني وي‏، جايگاه مهم، موثر و والايي است و رضايي نيازي به چنين فضاسازي‌هاي ندارد.

اميري درباره احتمال اندك بودن راي رضايي در انتخابات آينده، گفت: كساني كه درباره راي پيشگويي مي‌كنند، به تحليل‌هايشان درباره راي احمدي‌نژاد در دوره نهم و راي خاتمي در دوره هفتم مراجعه كنند.
وي با تاكيد بر اينكه در صورت برگزاري مناظره‌هاي تلويزيوني‏‌، رضايي برنده افكار عمومي مي‌شود‏، گفت: ما اعتقاد داريم كه بايد برنامه‌ها و عملكرد كانديداها با هم مقايسه شود و بهترين روش براي اين مهم، انجام مناظره‌هاي تلويزيوني است.

قائم مقام حزب توسعه و عدالت با پذيرش اينكه رضايي در فرايندهاي تبليغاتي فاقد برخي ابزارها مانند روزنامه و يا حزب فراگير بي‌بهره است، گفت: برخي از نواقص به اين واقعيت برمي‌گردد كه رضايي‏، چه در دوران فرماندهي سپاه و چه در مجمع تشخيص مصلحت حاضر به استفاده از اموال عمومي و دولتي براي پشتوانه‌سازي نبود و اين موضوع، سلامت كاري وي را گوشزد مي‌كند.

وي افزود: در عين حال، حضور رزمندگان دفاع مقدس در سراسر كشور و آشنايي آنها با شخصيت و مديريت رضايي مي‌تواند به عنوان يك شبكه قدرتمند در حمايت از رضايي عمل كند‏‌، به شرطي كه فرصت معرفي و بخصوص مقايسه برنامه‌هاي كانديداي انتخابات از طريق برگزاري مناظره‌هاي تلويزيوني فراهم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.